Garantinio aptarnavimo sąlygos: Pirkėjas įgyja teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą, tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prietaisą garantiniam aptarnavimui prašome pateikti el. paštu info@nailarta.lt šią informaciją: – gedimo aprašymą su nuotraukomis, kurios įrodo gedimo faktą, nurodant pirkėjo kontaktinius duomenis; – prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita-faktūra); – prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. banko išrašas, kasos čekis); – pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje. Standartinis prekės garantinis laikotarpis – 24 mėn. (jei gamintojas nenurodo kitaip) nuo pirkimo dienos (sąskaitos faktūros/kasos kvito data). Tuo atveju, jei vykdant garantinį aptarnavimą prekė yra keičiama, garantijos terminas nėra pratęsiamas. Garantinis aptarnavimas taikomas, kai: – perdegė lempos UV/LED diodai; – sugedo ekranas (jei jis yra); – neveikia judesio daviklis (-iai); – neveikia laiko nustatymo mygtukas (-ai). Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma jei: – nustatoma, kad prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį, matomi mechaniniai prietaiso pažeidimai; – jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo; – dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimo/-ų; – dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų; – dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo; – taip pat dalims, kurios natūraliai susidėvi naudojantis prietaisu, kai jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo (elektros lemputėms, dalims iš gumos, odos, popieriaus, tekstilės); -garantinis aptarnavimas netaikomas maitinimo laidams. Prekių pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą galimas tik pristatant prekes į MB Nailarta būstinę adresu: Baltijos pr. 103, Klaipėda. Prekės, dėl garantinio aptarnavimo pristatomos kurjeriu arba savarankiškai, prieš tai, suderinus pristatymą el. paštu info@nailarta.lt. Iš paštomatų prekių nesurenkame. Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo į garantinio aptarnavimo centrą pristatytos sugedusios prekės pateikimo dienos. Garantija juridiniams asmenims Nurodytos garantinio aptarnavimo, prekių keitimo ir grąžinimo nuostatos yra taikomos tik fiziniams asmenims. Juridiniai asmenys įgyja teisę į garantinį aptarnavimą tik atskiru susitarimu. Garantija nukainotoms prekėms Prekės pažeista pakuote/nukainotos prekės yra visiškai naujos, nenaudotos, atitinka joms keliamus saugos reikalavimus, tačiau, dėl pritaikytos sumažintos kainos, joms garantija nėra taikoma. Prekių saugojimo garantija Neatsiimtoms prekėms, pvz. kai prekės nepavyksta pristatyti gavėjui ir ji grąžinama siuntėjui, taikoma 90 dienų saugojimo garantija. Praėjus šiam terminui pirkėjų užsakytos, tačiau neatsiimtos prekės yra utilizuojamos. Ginčų nagrinėjimas Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau, kaip per tris mėnesius, nuo pažeidimo dienos, raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Reikalavimai bus išnagrinėti per 14 dienų. Jeigu turite pretenzijų, dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, prašome apie tai mus informuoti elektroniniu paštu info@nailarta.lt. |